Najczęściej zadawane pytania

Rekrutacje

Jak mogę zlecić rekrutację?

Zasadniczo najlepiej u nas, w Werbeo.

Jak mogę zmienić swoje hasło?

Aby zmienić hasło należy kliknąć w nazwę użytkownika w prawym górnym rogu. Z otwartego panelu należy wybrać 'Zmień hasło'.

Jak mogę aplikować na ofertę pracy?

Aby zmienić hasło należy kliknąć w nazwę użytkownika w prawym górnym rogu. Z otwartego panelu należy wybrać 'Zmień hasło'.

Sprawy techniczne

Jak mogę zmienić swoje hasło?

Aby zmienić hasło należy kliknąć w nazwę użytkownika w prawym górnym rogu. Z otwartego panelu należy wybrać 'Zmień hasło'.

Jak mogę aplikować na ofertę pracy?

Aby zmienić hasło należy kliknąć w nazwę użytkownika w prawym górnym rogu. Z otwartego panelu należy wybrać 'Zmień hasło'.

Jak mogę zlecić rekrutację?

Zasadniczo najlepiej u nas, w Werbeo.

Konto pracodawcy

Jak mogę aplikować na ofertę pracy?

Aby zmienić hasło należy kliknąć w nazwę użytkownika w prawym górnym rogu. Z otwartego panelu należy wybrać 'Zmień hasło'.

Jak mogę zlecić rekrutację?

Zasadniczo najlepiej u nas, w Werbeo.

Płatności

Jakie są formy płatności?

Akceptujemy płatności przy użyciu systemu PayU oraz poprzez tradycyjny przelew.

Czy otrzymam fakturę?

Oczywiście, na wszystkie nasze usługi wystawiamy fakturki.

Inne

Dlaczego Werbeo jest najlepsze?

Jesteśmy najlepsi na rynku bo staramy się najbardziej. Do tego mamy największe doświadczenie i bazę wiedzy.

Dalej potrzebujesz pomocy?

Masz pytanie lub problem?
Chętnie doradzimy i pomożemy.

Administratorem danych osobowych jest OBPON Sp. z o.o. Sp.k. (ul. A. Fredry 1/1, 37-700 Przemyśl). Twoje dane będą przetwarzane w celu wysyłania infromacji handlowych. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z treścią Polityki prywatności.

Skontaktuj się z nami

Obsługa osób z niepełnosprawnościami

16 733 83 02 wew. 1

Obsługa pracodawców

16 733 83 02 wew. 2